19 Ekim 2009 Pazartesi

RICA VE OKUL YOLU

Yaren ve ayşe arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Yaren ve ikizlerin annesi ayşe'ye teşekkür etmemin nedeni yarenciğim bloğumun üst resmini yaptı amma ben kullana mıyorum.. Ayşe arkadaşım CBOX su yeniliyor sağ olsun benim sizlerden ricam ben bloğumun yenilenmesini yeni sayfa istiyorum. Çok denedim olmadı yapmak isteyen arkadaşımdan yardımcı olmasını istiyorum.... Betülün öğretmeni geçen yıl okula devamlı gidince öğretmenleri tanıma fırsatım oldu Cihan öğretmeni görünce inşallah betülün öğretmeni olur diye düşünüyordum ki bu yıl öğretmen olarak o çıktı karşımıza çok sevindim çok mutlu oldum duyunca.

Çok disiplinli ve eğitimi çok güzel amma her hocamdan ricam lütfen eve çok çok ödev vermeyin... Betül okuldan gelir gelmez ödeve yapmak için oturuyor ve yatana kadar devam ediyor. Özellikle hafta sonu sadece 1,5 gün ödev yapıyoruz bir hafta sonumuz var amma ne gezer öğretmen o denli ödev veriyor kızım çok sıkıldı anne ben ne zaman oynayacağım diye soruyor betül yaz tatilinde oynarsın artık dedim ne diyebilirimki..

Benim sıkılgan kızım bir açıldı bir açıldı okulların açılmasıyla kendisine inanılmaz öz güven, geldi çok net bir şekilde kendisini ifade etmeye başladı... Dersleri çok çok iyi betül Okuldan eve geldi anne ben bu gün sınıf başkanı seçildim dedi nasıl yani dememle anlatmaya başladı öğretmenim sınıf başkanı seçicem dedi parmak kaldırdım 4arkadaşın içinde en çok oyu ben aldım ve sınıf başkanı oldum dedi 1 gün boyunca inanamadım. Betül beni birkez daha şok etmiş oldu çok mutlu oldum kızım için..

Keremin gazetedeki resmi İnşallah devamı gelir futbolun çok istiyor


Kerem yaz boyunca GEÇLİK İLK SPOR müdürlüğünün klüpte oynadı Okulların açılmasıyla sezonu bitirdik ve çocukların her birine müdürümüz forma ve belge verdi. Hocamız seneye tekrar bekliyorum mutlaka dedi... Çocuklaklar vedalaşırken kocacam çok teşekürler çok güzel eğittiniz deyince ben teşekür ederim şengül hanım size neden hocam dedim 2,5 aydır her idmanımıza geldiğiniz için dedi ve güldük gerçekten her idmanda oradaydım betülle beraber...

Keremmin kulüp bitti bitmesine şimdide okul takımına seçildi ve bu gün ilk okullar arası karşılaşmada kerem ilk golünü atmış vee okulumuz yenmiş çok mutlu olduk anne ben gol attım ne zaman gelip seyredeceksin beni demeye başladık Allah ömür versin de ben devamlı peşinde gidecekmiyim
.....

4 yorum:

gülpınarı dedi ki...

canım blogunu değiştirmek istiyorumuşsun benim blogumu muazzez arkadaşım yaptı sende ona bir ulaş yardım iste mutlaka sana yardımcı olur ben şifremi ve ismimi verdim hiç cekinmeden sağolsun hemen yaptı herşeyini kendi yaptı blogumun ona ulaşmak için benim arkadaşlarımdaki muazzez e tıkla byyyy

angel dedi ki...

uzun bir aradan sonra selamm canimm
nerelerdesinn???

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canisi yeni blogmu istiyorsun yeni sablonmu?? orasini anlamadim msn de denk gelirsek yazarsin bir ara veya yoruma yaz öptüm iyi bayramlar

Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun...

Yaren dedi ki...

Sengülcüm bayagidir bloglari gezemez oldum,söyle bir bayram turu atiyordumki yolum elbetteki senin sayfandanda gecti. Ismimi okuyunca beni kastedigini tahmin etmedim, hani uzun zaman oldu ziyaret edemeyeli. Canim benim ben sana elbetteki yardim etmek isterim.O kadar cok yogunumki anlatamam, bu yüzdende ne sayfama ne de sizlere vakit bulabiliyorum. Ben sana yeni bir banner yaparim ve nasil sayfana ekliyeceginide telefonla yardimci olabilirim eger istersen.Ben seni ararim nerden hanigi sayfaya girecegini söylerim.Eger kabul edersen bir gün ayarlariz canim.Yardimim olursa ne mutlu. Gecte olsa gecmis kurban bayramini kutlar,seni sevgiyle kucaklar öperim canim. Sevgiyle kal Sengülcüm:)