1 Aralık 2009 Salı

geçmiş bayram mesajı

Uzun zamandır bloğumu güncelliye miyordum nedeni ise format atılması benim interneti silmem aile şifresi koydurmuş olmam hepsi üst üste gelin ce bloğuma giremedim ve beni iananılmaz çok üzdü hele sizlerin bloklarınıza bakamamak... Benim için çok fazla üzücü oldu bu arada her blok arkadaşımın Geçmiş kurban bayramı kutlu olsun tekrar yaşamak nasip olur inşallah....

Ayrıca ayşe arkadaşıma bloğumu yenilediği için çok teşekür ediyorum canımsın canım arkadaşım her zaman yanımda olman beni sonsuz mutlu ediyor iyiki varsın keskinlini mutfağı ayşem benim....

Geç olduğunu biliyorum amma resimleri yayınlamak istedim.. Öğretmen olan çocuklarımıza emek sarfeden öğretmenlerimizin öğretmeler günü geçte olsa kutlu olsun

Müdür yardımcımız bu yıl Öğretmenler gününde onu unutmak istemedim nacizane ufak bir çiçek aldım.. Betülün öğretmenine her öğrenci evden getirdikleri çiçekleri verdi betülün farkı buket vermesi oldu o den li mutlu olduki çiçeğini verirken hele öğretmenin onu öpmesi yokmu ... Bayana hediye almak çok güzel geliyor bana, kendi şahsına bir şey alamıyorsun acaba beğenirmi diye amma nevresim gibi şeyleri kullana bilir ve her bayanın ihtiyacı diye düşünerek onu aldım....
Çiçek almamıştım paramız sadece nevresim takımına yetiyordu o sabah getiren öğrenciler olunca ve her sınıf annesinin elince çiçek görünce hemen bir çiçek çiye gidip çiçek yaptırmak oldu Okula geldiğimde öğrenciler sınıfa girmişlerdi düşündüm çocuklar çıkınca versem her çocuk farklı bir şey söyleyecek bende derste vermeye karar verdim... Çocuklar çok mutlu oldular öğretmenin hediyenize bak bilirmiyiz...........


Öğretmenimize almış olduğumuz çiçeğimiz ve nevresim takımımız


1 yorum:

gülpınarı dedi ki...

canım bayramda tel.ulaşamadım diye bir yorum gelmiş bana ama isim yazılmamış sende tel oldugunu bildiğim için senin yazzdıgını tamin ettim canım hiç sorma bayramımız ailevi olaylardan dolayı biraz üzücü gecti benim şahsi ailev değil ama teyzemlerden dolayı o yüzden telefonumu hiç kontrol edemedim sonrada birsürü cevapsız cağrı görünce hiç bakmadan sildim aradaıgın için yinede cok teşekkür ederim yorum yazarken isminide belirtirsen sana daha cabuk ulaşırım canım kendine iyi bak