10 Ekim 2009 Cumartesi

İSTANBUL gezimiz

Geçtiğimiz hafta sonu İstanbula gittik. Ceyda istanbulday'dı hem onu alalım hemde teyze , yeğen ziyaret edip güzel bir hatfa sonu geçirelim dedik. Giderken arabada eğlenmeye başladık'ki
gerçekten çok güzel bir hafta sonu geçirdik
.


Dayı yeğen konuşması Dayı efendim kerem
Bu araba kaç basar?
220 kerem
Sen en son kaç bastın dayı?
200 bastım kerem
Dayı şimdide basarmısın ?
oooooolllllleeeeey dayım 180 bastı
Dayı 200 eeee bas hadi dayıı?
kerem 200 basamayız..
Evde çocuk bekliyor dayıcım onu görücez ....
Ama dayı daha olmadiki ÜFFFFFFFF

Eve gidince ali ile caydanın özlem gidermesi ve alinin ben geldim bebeğim??? eğilip ceydanın karnını öpmesi ooooooooo denli güzeldiki kerem ama dayıyaaaa demesi ile bizim kendimize gelmemiz bir oldu.

Akşam olup canımız sıkılınca alış veriş mağazalarını gezmeye gittik. Biz mağazaları gezerken kerem, betül, ali, ezgi asansörü keşfetmişler asansörün her tarafı cam olunca hadi sizde gelin ne olurrrrrrrr.
Tamam tamam geliyoruz, dedik ve bindik gerçekten 9 kattan aşağıya inerken müthiş bir görüntü vardı .

Evet kardeşimin çocuk sevgisi
Teyzemlerde otururken çocuklar alışık olmayınca evde oturmaya canları sıkıldı ne yapıcaklarını şaşırdılar ve iimdadımıza ali yetişti.. Aman Allahım çocukları tuttuğu gibi havaya kaldırdı nasıl dayı beni benide yap hadi ne olur. Ben aman canları yanıcak yapma dedikçe çocuklar anne ne olur dayım yapsın..
Betül kız çocukları daha edepli dayı tutup kaldırırken eteklerini kapatıyor canım benim ya



Kuzenler bir arada resim çekicem hadi gelin dedim ada kaçtı ben çekilmiycem dedi Betül'ile Keremi çekince gelip çekildi....



1 yorum:

Yaren dedi ki...

Ne kadar cok eglendiginiz resimlere vede yazina öyle güzel yansimizki canim, cok hos olmus. Uzun zamandir sizleri siyarete gelemedim kusura bakmayin canim.Ikinci cocuk beni bir hayli oyaliyor birde 1,5 aydir tatildeydik ,sonra sayfamdaki sorun yüzünden bir türlü sizlere zaman ayiramadim.Ama tekrar sizleri ziyaret etmek cok güzel.Ne kadar özledigimi anladim.Güzel paylasimlerin icin cok tesekürler canim.SEvgiyle kal.)