19 Eylül 2011 Pazartesi

yaz tatili bitti

Yaz bitiyor ve bu gün okullar açılıyor bende acizane yaz tatilimizin son fotoğraflarını yayınlamak istiyorum.... Ben geçen yaz ilkleri yaşadım eşim emekli oldu kardeşinden kuru yemiş dükkanını devraldı.. Doğrusunu isterseniz ben hiç istemedim nedenine gelince dükkana bağlı kalması olacaktı. Evet istemediğim gibi oldu ben ve çocuklar gitmemiz gereken yere birlikte gidiyoruz... Değirmen dereden öğleden sonrası gezmesi
Bu yaz eşimin iş yoğunluğu nedeni ile tatile gidemedik çocuklar çok sıkıldı bende çocukları alıp Bursa'ya sevgiciğimi gittim..
burası Kocaeli fuarı kızım ne denli Macır kızı olsa bile annesinin ısrarı ile omuzuna ve başına çok zor tattığımız Lazların peşte mali
Çocuklar sahneye çıktılar oynamaya ve şarkı söylemeye sizde çıkıp oynayın dedim kerem ben utanırım dedi.... Beni çok şaşırtarak ki! kerem asla utanmaz ve sıkılmaz.. Betül ben çıkmak istiyorum dedi ve sonuç..


Hiç yorum yok: