30 Ağustos 2011 Salı

BAYRAM MESAJI


(Ramazan ayı gelince, “Hayır ehli, hayra koş, şer ehli, kötülüklerden el çek” denir.) [Nesai]

(Ramazan bereket ayıdır. Allah bu ayda, günahları bağışlar, duaları kabul eder.) [Taberani]

(Ramazan gelince, Allahü teâlâ meleklere, müminlere istiğfar etmelerini emreder.) [

Bu gün Bayram ben her arkadaşımın Bayramını, sağlıklı, huzurlu, mutlu, geçirmesi dilekleri ile birlikte yukarıdaki hadisleri hediye ediyorum.Bugün çok güzel bir gün neden okuyacağınız yazımı hangi ruh hali ile yazdım ile ilgili yorumları sizlere bırakıyorum..

Dün ramazanın son günü idi balkonda otururken yıldız kaydı yıllar önce kuzenimle birlikte yıldız kayarken birlikte oturuyorduk bak!!! Şengül yıldız kayıyor demişti ve aradan birkaç ay oldu olmadı kendisi vefat etti. Dün gece o geldi aklıma çok şükür annem, babam, kardeşlerim, eşim, çocuklarım çok şükür yaratana yaşıyorlar Rabbim onların acısını yaşatmasın tabiî ki o acıyı yaşayacağız bir gün onu düşünmek bile çok acıttı içimi...

İlk olarak kendimi düşündüm çocuklarım kendini kurtardı sayılır dedim. Annem, babam, eşim, çocuklarım nereden neleri düşündüm, düşündüm ve bana en acı gelen eşim oldu neden mi?bir ben olunca evde çok sıkılıyorum tek kalmışım ve kimsem yokmuş gibi içim daralıyor ve boğuluyorum sanki eşim gelene kadar onu bekliyorum. Belki yalnızlığı ve sakinliği sevmemem, kalabalık ailede büyüdüğüm için olabilir yalnızlık bana çok hüzün ve acı veriyor .Ben baba, anne, evlat acısı yaşamadığım için de o şekilde düşünmüş olabilirim..

Bu gün bayram çok şükür sabah kayın validemde 15 kişilik bir aile kahvaltı faslından sonra çocuklarla annemlere oradan rahmetli baba annem ve dedemin mezarı başına gittik. Canım babacım babaannem ve dedemin ortasına oturdu kuranını okudu duasını yaptı. Ali demiri gösterdi kerem, betül dualarını okudu. Ceyda’ya sevdiklerimizin değerini ,sevgisini onlar yaşarken bilmiyoruz sevdiklerimizi kaybetmeden sevgimizi, değerimizi verelim ki onları kaybettikten sonra sunulan sevgi ne fayda onlar o sevgiyi görmüyor ki...

Düşünmesi çok, çok acı geldi ben anneme düşkünüm diye her zaman söylerim amma geç saatte bir telefon çalsa önce babam geliyor aklıma acaba babama bir şey mi oldu diye düşünüyorum. Ben babamı olduğundan çok fazla seviyorum kız çocukları babayı güçlü bir kahraman görür baba onlar için idol’dür eşinin babası gibi olmasını ister sevecen, şefkatli, hoşgörülü olmasını ister canı yandığında babanın onun yanında olması onun içini rahatlatır çünkü babası vardır babadır oooo onu her şeyden koruyan gözeten kocaman bir çınar ağacıdır. Kız çocuğu için baba arakasını yaslandığı ulaşılmaz dağdır….

Neden babamdan bu denli bahsettim Allah babamın ömrüne ömür versin tüm babalarımızın, annelerimiz herhalde babamın hali beni çok, çok üzdü canım babacım ve annecim sizleri çok, çok seviyorum bir daha dünyaya gelsem tekrar sizlerin kızı olmak isterdim…




Hiç yorum yok: