27 Mart 2012 Salı

sizsiz geçen günler

Çok uzun zaman olmuş bir
şeyler paylaşmayalı aslını sorar sanız çok yazmak istediğim ve yayınlamak istediğim fotoğraflarım
var lakin geçen aylarda başıma bir ilginç olay geldi bu yüzden resim yayınlamak
istemedim ve şimdilik istemiyorum kısaca anlatmam gerekirse yerel bir klipte ailemin
fotoğraflarını görünce çok şaşırdım çünkü o fotoğrafları başka hiçbir yerde yayınlamamıştım.
Kendime ve klipte kullanan kişilere benim iznim olmadan
resimlerin yayınlanması beni çok üzdü ve şimdilik resim yayınlamaya kara verdim.
.Gelelim bana çok uzun zaman
oldu yazı yazmıyorum.. Çocuklar çok şükür iyiler dersleri olsun okul
problemleri olsun iyiyiz şimdilik inşallah bu şekilde devam eder…

Ben kendimden bahsetmek
istiyorum birazcık belki merak edenler olur diyorum siz ne dersiniz. Bu yılı çocuklarımın büyümesi ni fırsat bilerek
kendime ayırdım malum keremin sınıf anneliğini yapıyordum geçen yıllar da
önceleri anlattığım gibi sıkıntılı ve yorucu olmaya başlamıştı benim için severek ve isteyerek yapmadığım iş
bana işgence misali geldiği için
sınıf anneliğini bıraktım çocuklar ve öğretmen çok üzüldüler 3yıldır sınıf anneliğine devam ediyordum dediğim gibi birazcık kendimdi düşünmem gerekli diyerek çıktık yola….

Malumunuz benim okulum meslek
lisesinin çocuk gelişimi bölümü idi
yüz yüze eğitim almadığım için bölümümü değiştire biliyordum bende bölümümü değiştirme kararı aldım biraz
hocama minnet rica üzerine el sanatları bölümüne geçtim çok severek ve isteyerek gittiğim bölümümü ve
hocalarımı çok seviyorum Meslek lisesini
tercih eden her öğrenci kayıt
yaptırdığı günden itibaren okuluna
gitmesi gerekli dedi Fatma hocamız bana halk eğitim merkezi açıklamadığı için ben bilmiyordum bu yıl
okullar açıldıktan 1 ay sonra
okula gittim ve hocamız ana derslerin başladığını ve beni alamaya cağını söyledi Hocamıza
derslere yetişeceğimi söyledim
ve bölüm değiştirmek istediğimi
söyleyerek sınıfa alındım sınıfımızda 7 kişiyiz ve çok eğlenceli geçen 4 gün oluyor Fatma hocama verdiğim sözü tutuyorum ve derslerime çok çalışıyorum. derslerim
mi çok çok iyi haftanın
4 günü okula gidiyorum saatleri bana
ve çocuklarıma çok uygun evime
çocuklarıma her kese yetişe biliyorum
çok şükür bilseydim kaç yıldır giderdim kısmet bu yılaymış okulda
çizdiğimiz resimleri yapmış olduğumuz
her şeyi yayınlamak istiyorum sizlere

Pazartesiden perşembeye kadar
okulda olduğum için Cuma keremin İngilizce öğretmeni geliyor ders verip gidiyor
eşim ne olursa olsun kesinlikle İngilizceyi ana dili gibi konuşup onun yanında
başka yabancı dil bilecek diyor ve 1,5 yıldır İngilizce dersi alıyor Kerem cumartesi ailece gezmeye gidiyoruz malum Pazar günü ders
derken hafta bitiyor benim günlerim
bu şekilde geçiyor Hazirana kadar
bu şekilde geçecek

Hiç yorum yok: