9 Haziran 2009 Salı

pikniğimiz...

Geçtiğimiz hafta çok yoğun geçti kerem & bütülün her iki okuları'nın gösterileri piknik hepsi aynı haftaya denk geldi.. Hatta dini eğitim aldıkları okulunun gösterisine ben katılamadı İstanbulda olduğum için çocuklara teyzeleri eşlik etti..Çok üzüldüm amma her şey nasip kısmet işte.... Sınıfımızın harikalar sahilinde pikniği vardı. Çocuklar ve biz büyükler çok güzel vakit geçirdik. Ben kendi adıma çok eğlendim.
Sahilde çocuklar oyun oynarken kendi küçüklüğüm geldi gözlerimin önüne bizlerde oynardık. Çocuklar ve öğretmenimiz gölette botla gezdiler....




Betül'lerin Okulun tiyatro salonunda gösterileri vardı. Anne bana makyaj yapmıcakmısın? tabi kızım dedim ve kalem çektim gözlerine beğenmedi hanım efendi arkadaşa tekrar yaptırdı... Kamereya çekmiştim 2 gündür çok denedim olmadı çok canım sıkıldı çok???????????
Betül ve arkadaşı Gülben ergenin süpriz parçasını söylediler......






1 yorum:

Unknown dedi ki...

HARİKA OLMUŞ BU PİKNİKLER...
HEM ÇOCUKLARIMIZA HEMDE BİZE ÇOK İYİ GELİYOR TATLI YORGUNLUK OLUYOR ...
SEVGİLER CANIM..
MELİKE...