31 Mayıs 2009 Pazar

geçen bir hafta

Geçen hafta düğün dolayısıyla çok sevdiğim Bursa'ya gittik. Ben Bursayı oradaki tarihi yerleri, gezmeyi, görmeyi çok seviyorum? Amma bu sefer tarihi yerleri deil hava güzel olunca Mudanyaya gittik.. Her gittiğim yerde farklı illler, farklı çevreler görmek beni çok mutlu ediyor.... Güvercinlerle dolu dilek çeşmesi (yannız ben çeşme görmedim bildiğimiz havuzdu)))
Evet aslan oğlum kerem geçen yaz Kocaeli minikler de oynuyordu. Eşim eski hakem olunca hoca güzel öğretemiyor diye keremi göndermemişti aynı takımın şubesi 60 evlerde açılmasıyla kerem futbola tekrar başladı... Kaç haftadır anne ne olur sende gel bu hafta gel ne olur deyince bu sabah gittik.. Oğlumu seyrederken onunla onur duydum çok güzel oynadı arkadaşları pas atmayınca nasıl kızdı. Kerem güzel oynadı tek keremin güzel oynamasıyla olmayınca yenildiler malesef güzel oynamak yetmiyor.. Benim manevi oğlum (arkadaşın oğlu) kerem sanki geleceğin futbolcuları gibiler....
Sadece bazılarını yayınladığım doğum günü hediyelerim. Eşim ve çocuklarım, ailem, arkadaşlarım. Her biri ayrı ayrı hediye getirmişler çok utandım amma çokta mutlu oldum hediyelere bakıp bakıp beni bu mutlu ve güzel günümde yanız bırakmadıkları için hepsine ayrı ayrı teşekür ediyorum... SİZLER GİBİ AİLEM VE ARKADAŞLARIM OLDUĞU İÇİN ÇOK MUTLUYUM SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM...

1 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, Bursayı bend egörmeyi çok istiyorum. Kısmet olursa birgün inşallah. Oğluş şimdiden futbola heves sardı desene :)
Sevgiler canım.