16 Şubat 2011 Çarşamba

15 tatil bittttiiii


Bir gün gibi geçti 15 tatil çocukların dedikleri okullar kapanmadan neler yapacağımızı planladık karne hediyesi olarak ilk sinemaya http://www.eyyvaheyvah.com/filmine gittik.( çok eğlenceli, komik film kesinlikle tavsiye ediyorum))) … Daha sonrasında çocuklarla Miniaturk emi Turkuazoo gidelim diye karar verdik… Miniaturk benim için biraz daha ağır bastı çocukların Ülkemizin hangi ilinde hangi tarihimiz var öğrenmelerini istedim… Tabi inşallah en kısa zamanda Turkuazoyada gideceğiz….

uzun bir pc olacak ammmaaaaaaaaaa seyretmeye ve okumaya değer



Miniaturk’e gittiğimde. Artemis tapınağı, Halikarnas mozolesi, Aspendos ve Meryem ana kilisesi görünce Türk olduğum, Osmanlı torunu olduğum için Ülkemle gurur duydum ülkemizde bu kadarrrr çok tarihi bir arada geçirmişiz ve geçiriyoruz hangi ülkeye gidersek gidelim. Osmanlı tarihini yok ediyorlar bizler yüzyıllardır bu tarihe sahip çıkıyoruz ne mutlu bize ne mutlu Türküm diyene…



Tek kelimeyle gezilmesi gerekli ya ben tarihi yerleri gezmeyi çok seviyorum ondan bu kadar çok etkileniyorum.....




Uzun bir tren yolculuğundan sonra kuzenime gittik.. Biz gezginciler İstanbul'a gitmişken evde oturmak ne mümkün küçükçekmeceden tekrar trene binip ......
Zeytinburnundaki
http://www.olivium.com.tr/magazgittik çok eğlendik tatil kereme yaradı her gördüğü şeylere bindi tırmandı .. 15 tatil çocuklara çok güzel moral olmuş oldu.





prensesim benim







keremin heyecanı mutluluğu görülmeye değerdi ilk denemesine göre hiç dubalara çapmadan sürdü....






Kerem tırmanmadan önce çok istedi beklerken çocukların çok zorlandıklarını görünce anne ben vaz geçiyorum başaramıyacağım????
((((((( Ben sana güveniyorum başarırsın genede kendin bilirsin dedim)))))).. Şansımı denemek istiyorum dedi ve 3 kata kadar çıktı ben başardım anne ben başardım !!!!!
teşekür ederim bana inandığın için dedi o gözlerindeki seviç mutluluk çok güzeldi oğlum benim..........








2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Maşallah.. ne güzel demiş oğlunuz.. teşekkür ederim bana inandığın için diyerek.. ne mutlu size..

muhabbetsofrasi dedi ki...

tatil bitti ama ben astım bu hafta kursu

kaytarık öğrenciyim vesselam :))