16 Ocak 2011 Pazar

yoğun geçen hafta sonu

Bu haftamız çok yoğun geçti çocukların satranç turnuvaları benim sınavlarım hepsi aynı haftaya gelince ne yapmam gerektiğini şaşırdım. Kurtarıcılarım olan kardeşim ve canım arkadaşım benim yokluğumu çocuklara hiç hissettirmediler. Cumartesi ve pazar günü olan sınavlarım çok güzel geçti. Sonuçlar ne olursa olsun benim! Okula kayıt olduğum günden itibaren, derslere katılmam gerekiyormuş bunu geçen dönemde öğrendim. Bu yıl başvurdum! Bazı okullarda bölüm olma maması, uzak olması, kız mesleğin tadilatından dolayı alamıyorlarmış kısmet önümüzdeki döneme kaldı.








Uzun zamandır keremle ilgili bir şeyler yazmamıştım. Kerem’le çok yoğun günler
geçiriyoruz 4sınıf ‘a gidiyor ve derslerimiz çok zor ve yoğun geçiyor. Sınıf
öğretmenimiz doğum yaptı onun yerine gelen (2)’ci öğretmen yazarken
karıştırıyorum. (Kerem 4’cü sınıfta ve şu anda 6cı öğretmenimiz.) Keremin
dersleriyle çok fazla ilgileniyoruz çok şükür’ki sınav sonuçlarımız çok, çok
güzel haftanın 2 günü matematik ve fen kursuna gidiyor. Hafta sonu futbola
gidiyor, futboldan çıkıyor, satranç kursuna, satranç kursundan, çıkıp özel
İngilizce kursuna gidiyor. Bazen soruyorum oğlum çok mu yoruyorum seni ????
Anne ben neden beni bu kadar yoğunlaştırdığını biliyorum benim sokakta
oynamamı istemediğin beni bu mahalleden ve çevreden uzaklaştırmak için değilmi??
Dediğinde evet diyorum.......
Senin geleceğini düşünmemiz gerekli





Küçük cadım çok şükür Betül’ün Öğretmeninde herhangi bir sorun yok ben kendi şahsım adına çok beğeniyorum ve çok seviyorum. Tabi benim beğenmem ve sevmem gerekli değil !!!!!( Betül öğretmeninden çok korkuyor ayrıca çok ta seviyor.)))) Derslerimiz çok güzel 2’ci sınıf olmasına rağmen seviyeleri çok yüksek Öğretmenimiz'in başarısı keremden bulduğum fırsatta onunla'da ilgilenmeye çalışıyorum.. Betül haftanın 2 günü Tiyatroya gidiyor 3 günüde satrançta geçiyor. Betül'e bir gün ağabeyini birlikte bekliyoruz sende satranc öğrenmek istermisin diye sordum??
Tabi olur ağabeyimden bir şeyler öğrenmiş olurum dedi ve başladı bu hafta sonun deki turnuvada 6maçta 2 tn aldı çok başarılı değil amma zamanla başarılı olabilir yeni öğrenmeye başladı
…..










1 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Maşallah çocuklarına..)