14 Ocak 2010 Perşembe

ödül ve hastalığım...



SUNSHİNE dostluk ödülü

Mihriban arkadaşım beni dostluk ödülüne layık görmüş çok teşekür ediyorum. Bende bana hediye edilen güzel ödülü arkadaşlarıma hediye ediyorum..

Çok düşündüm dostluk ödülünü kime hediye etsem diye arkadaşlarımın içinde karar veremedim ve herkese hediye ediyorum....

HASTALANDIM

Biraz kendimden bahsetmek istiyorum.. Geçtiğimiz günlerde çok acı acı öksürmeye başladım. Aradan 4/5 gün geçti benim öksürüğüm inanılmaz arttı ve kulaklarım tıkanmaya, nefes alamamaya başladım . Doktora gittim genel muayine, akciğer filmi derken ben alerjik bronşit olmuşum. Verilen haplar çok ağır gelince halsiz düştüm yediğimi çıkarmaya başladım.. Birgün hiç bir şey hissetmeden yatınca çocuklar benden korkup kardeşimi aramışlar. Tabi annem duyarda gelmezmi bana nasıl kızdı sen bu haldesin ve bizi aramadın anne ben iyim desemde anne yüreği bu halin'ne çok kötü olmuşsun sen halini görmüyorsun deilmi...

Annem canım ya amma fırçayıda yedim. Şu anda çok şükür iyim tekrar başka doktora gitim ve ilk gittiğm doktorun vermiş olduğu ilaçlar çok iyi gelmiş kullanmaya devam et kendini çok fazla yorma dedi ev hanımı olup kendini yormamak ne mümkün bu gün biraz iyim dedim ve lavabolara deterjan dökünce ben gene tıkandım nefes alırken canım yanıyor ben ne zaman akıllanıcam ya bu temizlik beni mahvedecek.

Bu arada biliyorsunuz ana okulu bölümünü okuyorum. Bölümüm için ne yapabilirim kendimi nasıl ne şekilde yetiştire bilirim diye araştırırken komek kurslarını söylediler ve bende gitmeye karar verdim bunun yanında kurs için konuşurken iğne oyası hocası benim bölümüm açılıyor haftada 1 gün katılmak istermisin? diye sorunca neden olmasın. 1 gün olması ve iğne oyasını bilmemem benim hoşuma gitti ve başladım.. Önümüzdeki günlerde inşallah yaptıklarımı sizlere yayınlaya cağım..

Okuldaki sınıf anneliğim devam ediyor. Öğretmenimize elimden geldiğince her konuda yardımcı olmaya çalışıyorum sağ olsun velilerimiz her konuda bizlere yardımcı olmaya çalışıyorlar. Öğretmenimiz benden memnun ben öğretmenimizden memnun olunca sınıf içindeki olumsuzlukları birlikte aşmak çok kolay oluyor. Benden şimdilik bu kadarrrrrrrrrrrrrr...

1 yorum:

Yaren dedi ki...

Öncelikle coook gecmis olsun canim.Sana acil sifalar diliyorum.Soguk alginliklari cok sidedli geciyor heryerde oldugu gibi bizim burdada böyle.Ayrica sana okulundada basarilar dilerim,en güzel sekilde basarirsin insal. Sengülcüm,ALLAHim güzel gönlüne gere versin.Bayagidir ne sayfama nede sizlere zaman bulabildim,benim ufaklik yüzünden.Insal eskiye nazaran daha cok sizlere vede sayfama zaman ayiracagim.Benim sayfam hacklenmisti bende bu yüzden kendime yeni bir sayfa acmak zorunda kaldim. Yeni adresim; www.yarenletarifler.blogspot.com
eger beni yeni sayfamda da ziyaret edersen sevinirim canim.Sana güzel bir hafta diliyorum ,basta saglik ve sevgiyle kal canim:)