21 Aralık 2009 Pazartesi

OKUL

Çocuklar babalarıyla artık sadece hafta sonları oynamaya başladılar.. O karelerden bir poz omuz sırtında


uzun zamandır bir şeyler anlatamadım. Betül 1 sınıfa gittiği için derslerimiz çok yoğun geçiyor öğretmenimiz çok fazla ders veriyor akşam saat 6da oturuyoruz derslere 9,3 oluyor kalkıp yatmaya gidiyoruz o denli yoğun geçiyor.. Yavrum bazen ağlıyor anne ne olur bu dersi de yazmayayım tamam öğretmenin ya kızarsa deyince'de yavrum öğretmen korkusuna yazıyor... Öğretmenin pek işine karışmak istemiyorum amma birdahaki toplantıda söyleyeceğim. Yazı yazmaktan kitap okumaya vaktimiz kalmıyor. Betülle durumumuz bu hayırlısıyla ilk yarı bir gelse demeye başladım artık....



Betülün derslerinin yoğunluğu ile kerem'le istediğim gibi ilgilenemiyordum. Bunun sonucunu sınıfta yapılan SBS sınavlarında anladım'ki bu beni inanılmaz üzdü.

Hemen Öğretmenle keremin durumunu konuştum'ki yıkıldım diye bilirim.. Öğretmen SBS sonuçlarında ben keremden bu performansı beklemiyordum görünce şok oldum. Hocam ne yapabiliriz kerem çok zeki bir çocuk nasıl onu kendine getire bilirim dedim bırakın derslerini kendisi istediği gibi yapsın 1 alsın sınıfta utanınca kendine gelir sizin onunla ilgilenmenize o denli alışmışki annem nasıl olsa yaptırır diye önemsemiyor dedi tabi bunu yanında bir sürü şey söyledi...


Ben eve nasıl geldim eşimi nasıl aradım bilmiyorum..Kerem'i alıp konuştuk bundan sonra bildiği hiç bir bilgiyi benden beklememesini eğer gerçekten yapamadığı bir şey olursa ona yardımcı olacağımızı söyledik.. Eğer bu şekilde devam ederse kendisini okul'dan çıktıktan sonra yatılı okula göndereceğimizi söyledik. Kerem için inanılmaz bir durum oldu ben yatılı okula gitmak istemiyorum tamam bundan sonra derslerime çok dikkat edeceğim dedi ve günlerce bizi denedi beni yatılı okula verecekmisiniz ve taviz görmeyince derslerinde başarılı olmaya başladı.


Bu gün mtmtk'ten yazılı olmuşlar ve benim çok akıllı oğlum kapıdan girerken anne ben 1 aldım dedi ben inanılmaz üzüldüm başımdan neler geçti sonra yazılı kağıdını gösterdi'ki 5 almış ağladım çok şükür şimdiye kadar 80 den düşük notu gelmemişti. Anne olarak 100 görünce çok mutlu oldum. Benim mutluluğum, sevincim keremi'de mutlu etti hemen fırsatı değerlendirip anne beni yatılı okula vermeyeceksin deilmi? diye sormayı unutmadı...