15 Eylül 2009 Salı

Müslüman olan olmayan bütün kardeşlerimin, ablalarımın Kandili hayırlı ve kutlu olsun.Rabbim seneye tekrarını nasip etsin...

Söylenecek söce ne hacet hayvan hastası teyze yeğen (evde baktığı kaplumbası ve kedisi yetmiyor gibi dışarıdaki hayvanları da seviyor cadım ......




halam bizi iftara davet etti ve müthiş bir geceydi inanılmaz eğlendik gece yarısına kadar sürdü hayırlısı seneye.... İftar soframız ki ayakta servis yapanlar dahi vardı.....
Sadece 1halam çocukları vardı ve bizler vardık ki düşünün ne kalabalık bir aile ve 4halam var? her birince 5 çocuk ve torunlar saymaya gerek yok sanırım...........


Şimdilik ailemizin en küçük bebeği ve gelecek 2 bebek daha var çok çalışkan aileyiz çokkkkkkkkkk.




3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim. Tüm sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlara insallah.

gülpınarı dedi ki...

canım ben geldim valla cok özlemişim herkezi yaaa önceleri nasıl zaman geciriyormuşuz anlamıyorum neyse balım ben telefon aldım fakat eski telden hattımı cıkarınca bazı numaralar silinmiş saenin numaranda yok ya bana numaranı gönderirsen sevinirim kendine iyi bak

Esra dedi ki...

Bayramın kutlu olsun.Sımsıcak kocaman bir ailesiniz inş. uzun yıllar hep birlikte nice ramazanlar geçirmeniz dieğiyle.