6 Temmuz 2009 Pazartesi

kısa bir mola

Okullar tatil oldu 3/1 i bitti bile bende kısa bir mola diyorum ve ailemle kısa bir tatile gidiyorum gelince detayları anlatırım sizlere siz değerli arkadaşlarıma çok sevgi ve saygılarımı gönderiyorum benim ailem olan arkadaşlarımı çok seviyorum... Çocuklar çok yoğun yağan yağmurun ardından çıkıp yağmış olan o yağmur suyunda oynadılar bende onları seyrederken o kadar güldümki Allahım çocuk olmak çok güzel oooooooooooo
yere yağmış olan pis yağmur suyuyla oynarken bile o denli mutlulardı ....



Arkadaşımla çocukları parka götürdük ve çocukların pozları....
Çocuklar tatil olunca tatili nasıl değerlendireceklerini çok güzel biliyorlar o denli yoğun geçiriyorlar'ki günlerini sokakta oynamk yetmeyince evde devam ediyorlar evde takva yarışı oynarken.
kerem ve betül sabah 10 da evden çıkıyorlar akşam yemeğine çağırıyorum ya anne şimdi çıktık oynamay yemek yemek istemiyorum diyor kızmasam yemeğe bile gelmicaklar...
Akşam 9 oluyor hadi eve çocuklar akşam oldu diyorum ya anne daha oynayacağız diyorlar. Ah ah çocuk olmak çok güzel çok ...



1 yorum:

gülpınarı dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.