4 Mart 2009 Çarşamba

yardımm






Derince belediye başkan adayı ve kadın kolları onlara da çok teşekür ediyorum ..


Arkadaşlarım ve ben Filistindeki kardeşlerimize manevi desteğimiz olsun.istedik ama kardeşlerimiz orada acı çekerken bizlere burada sadece maneviyatla bir şeyler yapmak yeterli gelmedi ve elimizden geldiğince maddi yönde yardımımız olmalı dedik oturduk uzun konuştuk ne yapabiliriz nasıl herkesi toplayıp yardım yapa biliriz diye konuştuk ve kahvaltı proğramı hazırlamaya karar verdik....


Ben ve arkadaşım belediye başkanlar' nı aradık bir kaç arkadaşımız slonla konuşmaya gitti bir kaçımız kahvaltılıklar ayarladı ben davetiyeli ayarladım bir kaçımız mağaza mağaza gezip bilet sattık Yoğun koşuşturma içinde kahvaltı proğramı başladı belediye başkanlarından çok güzel destek aldık özellikle Saraybahçe belşlediye başkanı çok çok güzel destek oldular çok teşekkür ediyorum çok güzel maddi yardım topladık . Filistinde acı çeken yarın bizlerin başına gelmeyeceğini bilmediğimiz için acı çeken kardeşlerimize yardımcı olmak her müslümanın üzerine düşen bir vazife olmalı
Müslüman lar din kardeşlerimize her konuda destek ve yardımcı olduğumuz için ben kendi adıma çok mutluyum .....


Ben bizlere destek olan herkese çok teşekür ediyorum Türk halkımız çok





Ellerin duaya uzandigi, sinelerin dostlara açildigi, gözlerin masumiyet aradigi bu mubarek günde tum dualariniz kabul olmasi dilegiyle iyi kandiller. Her arkadaşımın kandili kutlu olsun...








































1 yorum:

Yaren dedi ki...

Ne kadar güzel yapmisiniz.Allah hepimizin yardimcisi olsun.Ilk önce silahlarin bombalarin arasinda yasamaya calisan insanlarin yardimcisi olsun insal.
Sevgiler Sengülcüm.