6 Ocak 2009 Salı

şöyle böyle

Uzun zamandır bloğumu açmaya çalışırken açamıyor dum bir problem vardı, şimdi hallettim şükür... Bloğa uğrayıp bakıp çıkıyordum işlerimi bitirip oturunca yorgunlıktan elimi kolumu kaldıracak halim olmuyor'du hadi kalk şengül yaz bişiler dedim ve buradayım .......
Herkesin geçmiş yeni yılını kutluyorum 2009 herkese sağlık huzur ve mutluluk getirsiinnnnnn.

keremlerin yerli malı haftası çekmiş olduğum resim biraz geç oldu ammaaaaa


performans ödevimiz ((anne ve baba ))soy ağacı üzerine yapılmış ödev .......Kerem bu hafta sonu Gençlik il Spor Müdürlüğünün hazırlamış olduğu özel karşılaşmaya katıldı.. İlk gün üç maç vardı 2maçıda aldık ikinci gün 1tanesini ala bildik. Kocaeli birincisiyle karşılaşınca yenildik tabi diğer yarışmacı çok hile yapmış kerem hakeme söylememiş çıkınca söylerim demiş amma hakem kabul etmedi.. Aynı çocuk 2gün boyunca oynadığı bütün maçlarda hile yapmış ve çocuklar söylememişler.. Kerem inanılmaz üzüldü morali bozuldu bir daha çok dikkatli oynıycam ben'de kupa alıcam dedi bekleyip görücez zaman gösterecek........

3 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Tebrik ediyorum Keremi.

şengül dedi ki...

çok teşekür ederim yasemin canım benim

Adsız dedi ki...

Bende bu proje ödevim vardı :) Neyse kerem çok güzel yapmış Tebrik ederim. Seni :) :)