21 Kasım 2008 Cuma

DÜĞÜNÜMÜZ VAR

''' Uzun zamandır bloğuma uğrayamıyorum, erkek kardeşimin 1hafta sonra düğünü var düğün koşuşturması bitmiyor hayırlısıyla inşallah 1hafta sonra bitecek.


İzmitte benim bütçeme ve güzel olmasını istediğim abiye kıyafet bulamadım. Var genelde hep aynı modeller ben değişik olsun kardeşimin düğünü özel olsun istedim .. istanbula gittik mahmut paşaya gidelim bulamassak bakır köye dideriz dedik girdiğimiz 2 dükkan dan aldık geldik. Aksilikya koskoca İzmitte abiye ayaykkabı yok kış sezonu olunca çizmeler çıkmış abiyeleri kaldırmışlar. Ayakkabı almak içiiiiinnnn tekrar İstanbula gittim evet bende kendime çok güldüm gelirken bir ayyakkabı için buralara kadar geldim diye ammma yapılacak birşey olmayınca oluyor işte kıyafetimde, ayakkabılarda gönlüme göre oldu 2defa İstanbula gitmeyi saymasssssak.''''''

'''''Rabim dert verip derman artmasın midem çok ağırıyordu sevince, üzüntüye, heyecan'a gelmiyor ve inanılmaz ağrım vardı. Gece yataktan ağzım su dolu istifar etmeye kalkıyordum. Daha fazla dayanamadım Endoskopi çekildim 2tane yara çıktı doktor ünser olmuşsun dedi ilaç tedavisine başladık gündüz ayrı, gece ayrı ilaç alıyorum''''.....

''''Kerem oğluşum benim bi gece yarısı anne kulağım ilaç verdm yok anne ne olur beni acile götürün tamam oğlum dedik eğer kerem acile gitmek istiyorsa gerçekten çok hasta demektir çok acıya dayanıklı oğlum var acile gittik tekrar eve geldik ertesi gün eşim doktora götürdü doktorun söledikleri tedavisi yeterli gelmmemiş oradan özel doktora götürmüş.... yavrumun orta kulak intahapı olmuş ve patlamak üzereymiş.. Kerem devamlı burnunu karıştırı yordu ne yaptıysam olmadı (((((( burnundan sünger parçası çıkarmış doktor yavrumun burnu onun için kaşınıyormuş )))) Kerem nasıl sünger girdi dedim bilmiyorum anne hatırlamıyorum dedi canım benim..


Betül abiyle ilgilenince kıskandı heralde dedim, keremden bir kaçgün sonra anne kulağım ağırıyor dedi benim kızım nazlı naz yapıyordur dedim baktım kıvranıyor belli acı çekiyor doktora gitik iyne verince doktordan çıktık ilaç ları almadan başka doktora gittik. Doktor baktı kızımın her iki kulağı orta kulak intahabı olmuş ilaç larımızı düzenli kullanıyoruz çabuk, çabuk iyileşelim düğünümüz vaaarrrr...................


Ben bu koşuşturma içinde birde sınıf annesi oldum sınıf için dikmiş olduğum takım. Biraz kendimi öviiiiimm.. Sınıftaki kızlar gelip ellerinize sağlık sınıfımız çok güzel oldu değilmi öğretmenim deyince okul için bir şeyler yapmak çok büyük bir haz verdi......





Evet yeni öğretmeni'miz çok tatlı, şirin birisi ben çok sevdim!! eminim çocuklarımız için çok güzel şeyler yapacak ve yapmaya başladık... Teşekür'' ler duygu öğretmenimiz...





Evet benim prensesim dayısının kınasında giysin diye kına kıyafeti aldım kızıma şimdiden evde tembihliyorum kızım kına yakılırken kesinlikle yengenin yanında otur ve kalma (((( anne yengemin eline altın koyacaksınız ya bende istiyorum elime demezmi )))) acaba yengenin yanında otur demekle yanlışmı yaptım acaba dediiiiiiiiiimmmmmmm.



5 yorum:

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

geçmiş olsun hepinize,Allah acil şifalar versin.

Düğün fotoların da bekliyoruz Şengülcüm.

Okadar kıyafet ayarlamışsın bi görelim bakalım neymiş bunlar.......

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun canım. Dikkat et midene.Oğluşunada geçmişler olsun.
Düğününüzde hayırlı uğurlu olsun canım. Öpüldün

şengül dedi ki...

yasemin canım Ah Ah çok arayıp bulduğum kıyafetlerimi göstermesmiyim tabiki canım benim
Çok çok teşekür ederim canım sağ ol.

şengül dedi ki...

muhabbet çiçeği güzel dileklerin için çokçok teşekür ederim canım

Bir Anne dedi ki...

Dugununuz hayirli olsun canim, zor zamanlar bunlar. Kolay gelsin.


Canim, benim ve baska bir kac arkadasimin katilmiyla acilmis yeni bir sayfamiz var, ziyarete bekliyoruz.

www.akwa.us

Sevgiler
Nurgul