27 Temmuz 2008 Pazar

annemin en acı günü

benim canım büyük babam ve annanem seni çok seviyorum Allah rahmet eylesin.
sevgili annemin en acı ve üzüntülü bir günü çünkü çok değer verdiği çok sevdiği babasını kaybetti büyük babam sancılanıp hastaneye kaldır mışlar doktorlar acilde gerekli tahlil 'leri yapmış'lar bu arada bol bol sohbet ediyorlarmış o arada doktor başka bir hastaneye sefk ket mişler annem canı yanmasın diye anbülans'la götürelim diye sefk işlemleri yapmış gelmiş baba ben geldim bak gidicez şimdi demiş bakmış ağızını açmış tam birşey söyleyecek'miş başını sağ tarafa yatırıp ölmüş annem bağırmış babam öldü diye ama yapılan müdahaleler sonuç vermemiş .




15 yorum:

annecik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
annecik dedi ki...

ablacığım başın sağolsun yaradan sabırlık versin annenin ellerinden öperim onada lütfen taziyelerimi ilet

RUMEYSA dedi ki...

şengül ablacım başınız sağ osun ALLAH taksiratını affetsinnn...


bu arada benim bloga hiç uğramıyosun alıcağın olsunn

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım benim başınız sağolsun Allah sabır versin..

rümeysaninrüyasi dedi ki...

şengülcün canım başınız sağolsun allah mekanını cennet etsin sizlerede sabırlar versin

Gecenin güzel yüzü yüregine dokunsun, seytan senden uzakta, melekler basucunda olsun, günes öyle bir geceye dogsun ki dualarin kabul kandilin mubarek olsun.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Sengülcügüm, canim basiniz sagolsun, Allah mekanini cennet etsin insallah.
Allahim geride kalanlara sabir versin canim.
Mevla çekirdeğe orman gizlemiş, yılanın zehrine derman gizlemiş, tahıl tanesine harman gizlemiş, mübarek gecelere cennet gizlemiş, hayırlı kandiller.

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım.miraç kandilin mübarek olsun.rabbim dualarını kabul etsin.ayrıca da başın sağolsun rabbim mekanını cennet etsin.rabbim sabırlar versin.sevgiyle kal

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım başınız sağolsun. Allah sabırlar versin hepinize.

Dedeciğinize rahmet diliyorum, nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun inşallah.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, başınız sağolsun. Allah sabır versin. Geride kalanlara uzun ama sağlıklı ömür versin.
Nur içinde yatsız dedemiz.

keskinli dedi ki...

canim sengülüm basiniz sagolsun rabbim sabirlar versin allaha emanet ol sevgiler

Adsız dedi ki...

Arkadaşım başınız sağolsun.Rabbim sabırlar versin.Merhametiyle muamele etsin inşallah. Mekanı cennet olsun.Dualarımız sizinle. Selamlar sevgiler...

Yaren dedi ki...

Ah Sengülcüm basiniz sag olsun,Allah rahmet etsin,nur icinde yatsin.Ne üzücüdür,Allahim hepinize sabirlar versin canim.Muko nun sayfasina ugradim cok üzüldüm ordan senin sayfana geldim pekte farkli degil.Allahim hepimizin yardimcisi olsun Sengülcüm.Sevigyle kal canim.

Bir Anne dedi ki...

Sengulcugum,
Annenin ve senin basiniz sagolsun. Allah rahmet eylesin, dedeciginin mekani cennet olsun. Mubarek gunlerde teslim etmis ruhunu, Allah Efendimiz SAS e komsu eylesin ins. Amin...
Sevgiler,
Nurgul

şengül dedi ki...

canım arkadaşlarım sizlere uğraya madığım halde beni yannız bırakmadığınız için çok çok teşekkür ediyorum. Yorum bırakan bütün arkadaşlarımın ellrine sağlık sizleri iyi'ki tanıdım tanıdığım için çok mutluyum çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Canim basiniz saolsun, Allah hepinize sabirlar versin. Büyük babanin mekani cennet olur insallah.