17 Haziran 2008 Salı

karnemiz

evet keremler ve okulun geneli okulun bitmesine 1 gün kala 60 evler sahilin'de anfi sahnesinde oyun oynayacaklar'dı bizde biraz erken gidip çocukların provalarını seyrettik provalarda çok güzel oynadılar ve müzik olmadan öğretmen söyledi çocuklar oynadılar çok güzeldi saat yaklaştıkça çocuklarda inanılmaz bir heyecan vardı ve heyecanla beklerken öğretmenlerini gördüler bir koştularki öğretmenimiz'de çok şaşırdı ve o kadar mutlu olduki dünyanın en kutsal mesleği herkes öğretmen olamaz biz bu konuda çok şansliyiz' ki öğretmenimiz çok iyi idi bu yıl emekli oluyor bakalım hangi öğretmen gelecek hayırlısı

Buse keremin kavalyesi çok tatlı bir kız şimdiye kadar keremle bütün oyunlarda hep buse oynadı. Oyunun başlamasını beklerken kendi aralarında çok güzel oynadılar


Filamingo dansımız keremin beğendiği kız arkadaşı'ki sevgililer gününde ona çiçek bile almıştı elifler okulların kapanmasıyla izmite taşındılar biz pek üzülmedik ama bende o okula gidicem anne demeye başladık



Ve karnemiz çok heyecanlı ve mutlu bir gün dü benim için okul yakın okunca müdür konuşma yapıyor dedim karneleri veriyorlar heralde koştur koştur okula gittim ve baktım öğretmenimiz karneleri dağıtıyor ben öğleden sonra bekliyorum iyiki gelmişim dedim öğretmenimiz çocukların karnelerini dağıttı bizlere sizlerde benim kızımsınız dedi ben başladım sulu gözlü yüm ya
Öğretmenimiz üstüne basarak lütfen bana hakkını helel et çok hakkın var bende deyince olurmu hocam ne olacak ama ben dayanamadım başladım ağlamaya lütfen ben ağlamak istemiyorum dedi ama o da ağladı meğer çok sevmişim öğretmenimizi sizden ayrılmak istemiyoruz dedik bakalım dedi kısmet olursa çalışırım gene dedi bekliyoruz



yeğenimin köyde düğünü vardı hep beraber köye gittik yeşilliği ve dutları görünce kendimizden geçtik bişi görmemiş gibi ((((((( ağaçtaki annem benim bu aralar tansiyonum çok düşüyor diye evde başladı tembihler sakın ağaca çıkma diye benim yerime annem çıktı bana dut topladı benim cadım bile çıktı ben çıkamadım ya ))))))))))))))))))))))))
Benim yakışıklı kardeşim ve kuzen (((((( benim küçük cadım kuzenimin kızı çok özlemişim çocuk kokusunu iknuru görünce sadece onu kokluyorum bebek kokusu çok güzel bende istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm)))))))))))))))))))))))))))
benim yakışıklı oğlumun sünneti varya resim çektirmeye gittik davetiye için bende fırsat buldukça bende çektim inşallah yayınlıcam çok güzel resimler çıkacak inşallah inşallah.






8 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Karneleriniz hayırlı olsun. Allah yavrularının başarılarını daim etsin.

Lakin, dikkatimi çeken bir cümle oldu bu yazı içinde "bebek istiyorum" mu dediniz hanfendü. Oy oy yakında haber alır mıyız ki?:))

Öperim canım...

RUMEYSA dedi ki...

hayırlı olsun ALLAH damatlığınıda göstersin inşaallah...

tüh tüh şengül abla ağaca çıkmadınmı?
yazık olmuş ama olsun sağlık herşeyden öenmeli dimi?

şengül dedi ki...

İnce gül canım çok teşekkür ederim sizin karnelerinizde hayırlı olsun

(((( Evet ben bir bebek istiyorum amma çocukların yaşı yakın olunca ve 6 yıl olmayınca ammma eşim istemiyor yeter diyor 2 tane ya işte öyle )))))))))))))))))))

şengül dedi ki...

Amin rumeysacım Allah nasip eder inşallah
Evet canım malasef sağlık sorunları yüzünden çıkamadım ama sünnetten sonra gidicem köye kalmaya o zaman bol bol çıkarım inşallah canım

AYSUN dedi ki...

Aaaa bir bebek isteği duydum:) Hemen dua edelim, eşin de istesin:P

Karneleri hayırlı uğurlu olsun. Sünnet kıyafeti pek bir yakışmış küçük beye:)

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Sengül,
karneler hayirli olsun, insallah ünversiteyide bitiriler, hayirli günlerini görürsün.
Bebek icinde hakkinizda hayirlisi olsun, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ohhhhh ne güzel rahatladık artık şengül. Yaptık okuma bayramlarını da çok şükür. Çok yorulduk ama değer gerçekten. Allah zihin açıklığı versin tüm okuyan öğrencilere ve bizimkilere...Sünnet yapıcaksın demek...Hayırlısı olsun Allah kolaylık versin.
Sen bebek mi istiyorsuuuun aaaaaaaa:))) ay çok hoş. Haberimiz olur dimi? Sevgiler.....

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı,huzurlu cumalar...sevgiler canım