26 Mayıs 2008 Pazartesi

yoğun geçen br hafta

evet yoğun bir hafta sonunda ben bitmiş bir halde' yim

geçen hafta dikiş dikmek için annemlere gittim kısaca keremin satraç turnuvası benim imtihanlarım çıkınca inanılmaz bir koşuşturma içinde geçti keremin sadece son maçlarına yetişe bildim pazar günü son maçı alamadık maçı alsaydık 3 cü olacaktı kerem çok üzüldü bende kupa istiyorum dedi benim de çok hoşuma gittti bu istekli hali bir dahaki maçta daha iyi oynayacak kazanmak için elinden geleni yapacak onun o üzüntüsünü görünce oğluma üzüldüm. bir taraftan çok ta sevindim madalya larımızı aldıkkeremi biraz teselli etmiş oldu. Keremin bana ilk yaşatığı heyecan ve mutluluk turnuvadan çıktık o yorgunlukla davet üzerine sıla gecesi vardı orası kusur kalmasın dedik ve gittik geç bir saatte eve geldik 2gün boyunca hiç kalkmadan dikiş diktim kermes için 4 gün sonunda kermes bitti bende bittim hemen ertesi günü balkan türklerinin düzenlemiş olduğu geziye katıldık. Ailece gezimiz ilk iznik sonra yalova termale gittik gerçekten gidilip görülmesi gerekli olan bir yer çok güzel doğa ile iç içe çok temiz havası suyu çok güzel di çok güzel dinlenmiş bir şekilde otobüse bindik şarkılar söyledik oyunlar oynadık yeni arkadaşlıklar yeni yerler görmenin mutlulu ile hafta sonunu bitirmiş olduk.







kere'min satranç turnuvası aralarında müzik dinledik ve madalya törenimiz oğlum ilk madalyasını aldı satrançtan son maçını almış olsaydı 3 olacaktı ama maçı önemsemeyince kaybettik çok üzüldü bende kupa almak istiyordum birdaha kine bende kupa alıcam dedi hadi inşallah







evet benim cadımın kurana geçme töreni vardı oradan birkaç tane resim arkadaşları taç taktı hediyeler aldı çok güzel ve çok anlamlı bir gün geçirdik kıyafetimize bakmayın evde bana çıkarmıycam bulüzümü dedik ama okula gidince fikrimiz değişti ne söylediysem olmadı bende kendi haline bıraktım.








otobüsü beklerken ve tobüsün içinden çektiğim fotoğraflar








eski batik ev modeli ve osmanlı tuğrası gümüş kemer bayanlar yaratıldığı günden itibaren süslü imiş ozamanki bayanlar bile çok fazla süslüymüş ve tarihi eşyalar tarihimiz çok güzel hayranlıkla seyrettim hepsine inşallah gençlerimiz'de tarihimizin kıymetini bilirler




antik bir mezar üzerinde ne kadar çok işleme olursa o kadar soylu aile demekmiş . 650 yıldır hiçbirşey olmamış olan saray







abdülvahap hazretleririn türbesi rehberin anlattığına göre bizanslaılar iznik almak istemiş abdülvahap hz sancaktarmış yaralanmış başını gövdesinden ayırmışlar başını kolunun altına alıp türbesi olan yere 3 adımda gelmiş türbesiyle iznik arası uzun bir mesafe iznik 5başkentlik yapmış çok değerliymiş o zamanlar.








tarihi yerlerimiz küçük Ayasofya İstanbulda'kinin küçük minyatürü şu an bakımda Atatürk köşkü biz giremedik biraz geç gidince kapanmış ve benim güzellerim






2 abdül hamit zamanında onarılan sıcak su kaplıcaları mide ağrısı ayak ağrına iyi gelen sularımız. mide suyundan bende içtim çok ekşimsi bir tadı vardı . Çocuklar ayaklarını soktular sıcak suya çok güzeldi ben sokmadım ama keşke soksaydım yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa









burası şifalı göz suyu gelen herkes sürüyor bizde çocuklara sürdük ve bayrağımız gerçekten gidilip görülmesi gereken bir yer yalova termal gide bilen mutlaka gitsin tasiye ederim








29 yorum:

Adsız dedi ki...

canım maşallah çocuklarla yine güzel bir etkinlikteymişsin.madlya töreni sanırım.rabbim sağlıklı uzun ömürler versin hep onların yanında olalım

şengül dedi ki...

amin ferzancım amin rabbim daha nice güzel günlerini göstersin herkese banada

RUMEYSA dedi ki...

ohh yine gezilmiş görülmüş maşallah yeni yerler yeni inssanlar görmek ne güzel dimii

bu arada çocuklarda alışmış artık nasıl poz vermişlerrr :)

şengül dedi ki...

ay rumeysa allah yaşatsın seni çok güldüm çok gerçekten alıştılar artık resim çektirmeye

AYSUN dedi ki...

Gezi resimleri çok güzel...

Kerem'i tebrik ediyorum madalyası için. İnşallah kupa da alır ilerde...

Betül de Kurana geçmiş. Ne güzel. Hıım onun sesinden Kuran dinlemek ne güzeldir...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Sevgili Şengül RABBİM evlatlarının başarılarını daim etsin bizlerin en büyük mutluluğu çocuklarımızın sağlıklı başarılı iyi birer insan olmaları kermesiniz inşallah istediğiniz güzellikte geçer ellerine sağlık sevgiler canım

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

oh maşallah ne güzel bir gezi olmuş yine imrendim valla:) öpüyorum canım kocaman sevgiler

şengül dedi ki...

çok teşekkür ederim aysun inşallah aysun betüllerin hafta sonu gösterilerivar beklerim buyur gel canım

şengül dedi ki...

gül hoş geldin çok mutlu oldum çok teşekkür ederim canım gerçekten anne bab için en güzel hediye çocuklarının mutluluğu kermese geilince ben faydalı olduğunu düşünüuorum güzel gelir elde edildi canım saygılar

şengül dedi ki...

serap canım sende gel hep birlikte gezelim çok güzel olur yaaaaaaaaaaaaaa inşallah tanışırız ben bu yıl leyleği havada gördüm galiba hiç evde durmuyorum evde oturmayı özledim canım saygılar

pelince dedi ki...

Allah çocuklarının nice başarılarını göstersin inşallah..
Her ikisinede kocaman maşallah...

Gezide çok güzel olmuş...

Sevgiler..

şengül dedi ki...

pelin çok teşekkür ederim canım
çocuklar büydükçe onlarla bu mutluluğu paylaşmak gerçekten çok güzelmiş geziye gelince gerçekten gidilip görülmesi bir yer ben doğayı çok sevdiğim için tavsiye ediyorum

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Maşallah kuzulara. Hele kızının elbisesine, o prensesler gibi duruşuna bayıldım. Malum bizim evde kız yok ya, direk kızlara odaklanıyorum. Tekrar maşallah ikisine de.

Adsız dedi ki...

Arkadaşım çocuklarını tebrik ediyorum. maşallah ikisinede.Çok güzel gezmişsiniz eğlenmişsiniz, ne güzel Allah keyfinizi muhabbetinizi bozmasın. Bu arada şengülüm, sen ne hoş bir hatunsun yaaaaa.Resimlerde hep seni inceledim. Bende yalan yok doğruya doğru.Maşallah maşallahhhh.Sevgiler selamlar....

angel dedi ki...

hayırlı geceler,sitenizi blogçu arkadaşları gezerken gördüm.gerçekten çok beğendim.
ayrıca kızını ve oğlunuzu tebrik ederim.allah daim etsin sonuna kadar....
görüşmek üzere

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Sengülcügüm, masallah cocuklarin faliyetleri cok Allah sonuna kadar muavafk etsin, gezdiginiz yerler ve resimler harika, sevgiler,,,,

Yaren dedi ki...

SENGÜÜÜÜÜLLL canim dogum günün kutlu olsun,bir gün gecikmeli oldu kusura bakma canim.HEr gün nete girmiyorum.Sana uzun saglikli neseli ailenle beraber güzel bir ömür diliyorum canim.Kahvemize bir ugra istersen canim,öptüm;)

şengül dedi ki...

ince gül canım kızım için söylediklerin için çok teşekkür ederim o kadar alıştımki sizlere benim kızım seninde kızın sayılır incegül teyzesi

şengül dedi ki...

mihriban canım ya çok güzel şeyler yazmışsın amin amin canım benim beğenmene ve incelemen çok şaşırdım çota mutlu oldum çok teşekkür ederim imşallah bende senin resimlerini görürüm saygılar

şengül dedi ki...

angel veya melek hoş geldin canım çok mutlu oldum boğumu beğenmene çok isterim daimi görüşmek çocuklarım için yazdıklarına çok teşekkür ederim her zaman beklerim

şengül dedi ki...

ayşe abla okullar bittince bizim etkinliklerde bitecek ve çocuklar bol bol dinlenmiş olacaklar tekrar okullar açılana kadar çok teşekkür edrim güzel temennilerin için saygılar

şengül dedi ki...

yaren canım çok teşekkür ederim kahveyede uğradım güzel nezaketinden dolayı çok duygulandım canım arkadaşalrım benim sanada geçmiş olsun tabi biz bebişimizi göremeyeceğiz ama resimleri yayınlarsın artık

fatosun mutfagından... dedi ki...

Mutlu ve daha umutlu bir hafta dileklerimi selam ve ümmet-i Muhammed´in hakkinda hayirli olacak dualarimi birakiyorum. Muhabbetlerimle..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

oh oh ne hareketli günler geçmiş valla kıskandım,biz de gezmek falan yok sadec işler var şu aralar ama yaza acısını çıkarıcam ,çocuklarına maşallah,ikiside çok tatlı...,Allah her zaman başarılarını daim etsin....

keskinli dedi ki...

canim selam
insallah bir dahaki seferde kupa alir teyzesinin yakislisi ama madalyada iyi yani tebrikler
o gez bakalim türkiye kazan sen kepce bizde böyle bakip bakip kalalim bu gurbet ellerde öptüm canim sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

'Allah'ım ömrümü affınla sona erdir..emelimi,rahmetini ummaya yönelik kıl..rızana ulaşma yollarını benim için kolaylaştır ve bütün hallerimde amelimi güzelleştir..amin....
hayırlı cumalar,sevgiler canım

şengül dedi ki...

fatoş canım younluktan bloğa hiç uğrayamadım çok teşekkür ederim canımsanada hayırlı cumalar arkadaşım

şengül dedi ki...

pericim ben çalışmayınca ev hanımı sadece bol bol gezer canım bizlerde bundan yararlanıyoruz ama çok isterdim aslında çalışmak çok teşekkür ederim canım sanada

şengül dedi ki...

gel ayşem gel beni seni bol bol gezdiririm canım benim teyzesi napalım 3cülüğü kaybettik olsuncanı sağ olsun ayşem senin ufaklıkları çok merak ediyorum ben sevgiler canım